سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت زندانی فراری؛فقط یک فرد جزیی نگر می تواند زندانی فراری را در 10 ثانیه شناسایی کند!

آزمون شناخت زندانی فراری؛ در تصویر آزمون شناخت زندانی فراری ما با صحنه ای از یک پیشخوان یک کافه مواجه هستیم که افرادی در جلوی پیشخوان صف کشیده اند و منتظرن تا سفارش خود را بگویند،در این بین اما فردی وجود دارد که به تازگی از زندان فرار کرده است و خود را شبیه افراد عادی جامعه در آورده است.

وظیفه شما در آزمون شناخت زندانی فراری این است که وی را شناسایی کرده و وی را به دست قانون بسپارید.

شاید خوشتان اومد: آزمون شناسایی مخفیگاه قاتل؛فقط یک نخبه میتونه بگه قاتل کجا پنهان شده است!

همان طور که در ابتدای عنوان مطرح شده است شما برای حل این معمای تصویری دارای محدودیت زمانی می باشید و تنها 10 ثانیه فرصت دارید،پس باید شما تمام جزئیات را بررسی کنید،با هم تصویر آزمون شناخت زندانی فراری را میبینیم.

یادتان نرود که ببینید: هوش خودتو با تست هوش خطوط متقاطع به چالش بکش؛ در آخرین خط متقاطع چه عددی باید قرار گیرد؟

تصویر آزمون شناخت زندانی فراری

آزمون شناخت زندانی فراری

شاید خوشتان بیاید: آزمون شناخت زوج خون آشام؛اگه خودتو خوره فیلمای خون آشامی میدونی بیا این معما رو جواب بده

بسیاری از افراد مشغول کردن خود با سوالات هوش را دوست دارند. این سوالات می تواند ذهن آن ها را آزاد کند. هر چه بیشتر آنها را نسبت به محیط اطراف اشنا کند. جزئی نگری و دقت را در آنها افزایش دهد.این سوالات هوش قطعا می تواند دقت و ریزبینی شما را افزایش دهد و باعث می شود در بلند مدت به شدت جزئی نگر شوید.

این معمای تصویری از آن جهت جالب و خاص است که بسیار ساده و در عین حال چالش برانگیز است. شما باید به دقت به تمام زوایا دقت کنید تا بتوانید به سوال پاسخ دهید. یک ذهن خلاق و تیزبین می تواند در کمتر از 10 ثانیه به راحتی این چالش را حل کند.شما با حل این آزمون میتوانید مهارت های شناختی خود را تقویت کرده و آن را بهبود ببخشید.

حل پازل ها و بازی های فکری علاوه بر اینکه ظرفیت ذهنی و شناختی شما را توسعه می دهد، بهترین گزینه برای رفع خستگی و پر کردن اوقات فراغت است. مشکلات روزمره آنقدر فراوان هستند که آدمی نیاز دارد برای مدتی کوتاه ذهنش آرام شود. بازی های فکری و سرگرمی می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

شاید بپسندید: فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناخت زندانی فراری

احتمالا خیلی ها مرد سمت راستی که کیف دستی دارد به علت داشتن شلوار نارنجی که شبیه لباس زندانیان می باشد را به عنوان مجرم شناخته اند ولی هیچ گونه مدرکی وجود ندارد که وی زندانی فراری باشد،در ابتدای توضیحات گفته نشده است که زندانی فراری حتما و حتما باید در میان مشتریان این رستوران باشد. اگر دقت کنید دستبند باز شده را بر روی دست های صندوقدار مشاهده می کنید. پاسخ به همین سادگی بود.

پاسخ آزمون شناخت زندانی فراری

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناخت زندانی فراری جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت زندانی فراری استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی نامزد؛اگر جزئی نگر باشی میتونی نامزد این دختر را در 7 ثانیه شناسایی کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا