سرگرمیمعمای تصویری

چالش تصویری شناخت اشتباه؛فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

چالش تصویری شناخت اشتباه ؛ در تصویر چالش تصویری شناخت اشتباه شما با تصویری از یک شیرینی فروشی روبرو هستید. افرادی در تصویر حضور دارند. همه چیز عادی به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت کنید، یک اشتباه فاحش در تصویر خواهید دید. اگر آماده هستید به تصویر معمای تصویری اهل فان نگاه کنید. البته برای این که آمادگی کافی به دست آورید، ابتدا چشمان خود را ببندید. سپس لحظه ای مکث کنید. سپس به تصویر نگاه کنید. شما باید در یک لحظه خطا یا اشتباه موجود در تصویر را شناسایی کنید.

یکی از مطالبی که در شبکه های اجتماعی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است، اشتباهات موجود در تصاویر است. گاهی تصاویری منتشر می شوند که ممکن است با نگاه سطحی هیچ مشکلی نداشته باشند، اما یک ذهن تیزبین و خلاق می تواند در یک نگاه ، اشتباه یا اشتباهات موجود در تصویر را شناسایی کند.

تصویر چالش تصویری شناخت اشتباه

چالش تصویری شناخت اشتباه

این تصاویر می توانند سطح دقت و تمرکز هر فردی را افزایش دهند. به واقع زندگی امروزی علاوه بر مشکلات فراوان دیگرش، کم تحرکی و کمبود فعالیت را به همراه دارد. شاید کم تحرکی باعث بوجود آمدن بیماری های دنیای مدرن نیز شده باشد. فراموشی، آلزایمر و … نمونه این بیماری هاست که می تواند هر فردی را درگیر کند. اما افزایش فعالیت های مغز می تواند، این عنصر حیاتی و مهم را از بیماری حفظ نماید.

بدین ترتیب انواع و اقسام بازی های فکری نظیر تست ها، سوالات هوش، معماهای تصویری و … فرصت مناسبی را فراهم می کند تا لحظاتی را از دل مشغولی های زندگی روزانه خود نجات دهیم. این بازی ها می تواند وضعیت بهتری را برای زندگی ما فراهم کنند. مغز فعالیتش افزایش پیدا کرده و به تبع آن مهارت های شناختی ما افزایش پیدا کند.

اگر شما در نگاه اول اشتباه را شناسایی کرده باشید، باید گفت که از نهایت دقت وتمرکز و جزئی نگری برخوردار هستید. اما اگر هم متوجه نشده اید، اشکالی ندارد. چالش تصویری شناخت اشتباه و آزمون های مشابه می تواند یک تمرین عالی برای توسعه مهارت های شناختی شما باشد.

دانش آموز موزمارو پیدا کن: آزمون شناسایی دانش آموز موزمار: به مدیر کمک کن دانش آموزی که الان دعوا کرده رو شناسایی کنه!

کسایی که ادعا دارن ریاضیشون خوبه اینو حل کنن: تست هوش ریاضی معادله اعداد 7: !اگه نتونی این تست ریاضی رو حل کنی، بهتره ابتدایی رو از اول بخونی

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

صاحب سگ چه کسی می باشد: آزمون شناسایی صاحب سگ: کدوم یکی از این سه نفر، صاحب سگ بیرون کتابخونه است!؟

پاسخ چالش تصویری شناخت اشتباه

بله شما کاملا درست حدس زدید. به زنی که در گوشه فروشگاه شیرینی فروشی بر روی مبل می نشیند دقت کنید. وی در حال استفاده از دستگاه بیگودی قدیمی (فرکننده مو) است. بواقع در فروشگاه شیرنی فروشی، دستگاه بیگودی چیز مسخره ای است. از سوی دیگر این دستگاه بیگودی فاقد هر گونه سیمی برای اتصال به برق است.

از دست نده: آزمون شناسایی شیشه شکن: فقط یک نابغه می تواند پاسخ صحیح را بدهد!

پاسخ چالش تصویری شناخت اشتباه

ایا توانستید در مدت زمان تعیین شده به چالش تصویری شناخت اشتباه جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از چالش تصویری شناخت اشتباه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

این آزمونو از دست نده: آزمون شناسایی سرپرست احمق: در عرض 5 ثانیه بگو کدام کدام کی احمق تر است!

قدرت بیناییت رو بسنج: تست قدرت بینایی پاندا: اگر تیزبینی، تصویر پاندای پنهان را در 7 ثانیه پیدا کن!؟

خدمتکار قاتلو میتونی تشخیص بدی: آزمون شناسایی خدمتکار قاتل در هتل؛ کدامیک از این خدمتکاران هتل، قتل را انجام داده است!؟

 آتش نشان نمایی که اومده عکس یادگاری بگیره کدومه؟! در 8 ثانیه شناسایی اش کن!

 چالش تصویری شناخت اشتباه؛فقط یک جزئی‌نگر قادر است دریک نگاه، اشتباه موجود در شیرینی فروشی را پیدا کند!

آزمون شناسایی پرستار ربات؛به نظر شما کدوم یکی از این دو پرستار زن یک ربات می باشد!؟

حکایت پیرزن تنها و مهمانی کردن از خدا

آزمون شناسایی زامبی بین سه نفر؛به نظر شما کدوم یکی از این سه نفر زامبیه؟

آزمون شناسایی قاتل فست فود: اگر در یک نگاه قاتل را شناسایی کنی، میتوانی کارگاه خوبی شوی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا