سرگرمیمعمای تصویری

تست شناخت قاتل زن: 90 درصد اشتباه جواب میدن، اگه قاتل رو پیدا کنی، نابغه ای!

تست شناخت قاتل زن: معماها و سوالات تصویری همواره تلاش دارند تا سطح ادراک و میزان توانائی ها و مهارت های شناختی افراد را به آنان گوشزد کنند. توانایی خوب دیدن، خوب دقت کردن، خوب متمرکز شدن، جزئیات را دیدن و خوب تحلیل کردن…. این ها بخشی از توانایی هایی است که آدمی در گذر عمر به آنها دست پیدا می کند و مانند بسیاری از مهارت های دیگر می تواند رشد پیدا کند و یا اینکه دچار رکود شود.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی مادر واقعی نوزاد: اگر مادر نوزاد رو در 5 ثانیه پیدا کنی به تیزی یک مامور FBI هستی!

تست شناخت قاتل زن

شما در تصویر تست شناخت قاتل زن با یک تصویر جالب روبرو هستید. زنی به قتل رسیده است و پلیس سه مظنون به قتل را دستگیر کرده است. پلیس زمان زیادی را برای دستگیری این افراد صرف کرده است، اما در نهایت تاکنون نتوانسته قاتل اصلی را پیدا کند. شرلوک هلمز با بازسازی صحنه قتل توانست در یک لحظه قاتل را شناسایی کند. آیا شما هم می توانید شرلوک هلمز باشید؟

شاید بپسندید: آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

تصویر تست شناخت قاتل زن

تست شناخت قاتل زن

این هم جالبه: شخصیت شناسی تصویری حیوانات قدرتمند: ابتدا تصویر شیر را دیدید یا ببر؟

.

.

.

.

.

اینم ببین: آزمون شناسایی زندانی فراری زرنگ؛یکی از دو زندانی تصویر توانسته از زندان فرار کند، اما چگونه؟

به کسانی که پاسخ تست شناخت قاتل زن را پیدا کردند تبریک می گویم. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، بهتر است بیشتر تلاش کنید و تمرکزتان را بیشتر کنید. تلاش بیشتر به معنای فعالیت بیشتر مغز است و ما مطمئن هستیم با افزایش فعالیت مغز، سطح توانائی های شناختی شما نیز افزایش پیدا می کند. پس 5 ثانیه دیگر نیز به خودتان فرصت دهید.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناخت قاتل زن

مردی که طناب به دست دارد فرد قاتل در تست شناخت قاتل زن است. اگر به جسد زن نگاه کنید در او هیچ رد خونی دیده نمی شود. لذا نه او بوسله چاقوی فرد اول از سمت راست کشته شده است ونه بوسیله تفنگ فرد وسطی. مرد اول از سمت چپ با کمک طنابی که در دست دارد زن را خفه کرده است.

پاسخ تست شناخت قاتل زن

امیدواریم از تست شناخت قاتل زن رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

اگر توانسته اید پاسخ را بیابید که به شما تبریک میگوییم ولی اگر هم نتوانستید پاسخ صحیح را بدهید؛ ایرادی ندارد و می توانید معمای بیشتر را در سایت اهل فان مشاهده کنید و قدرت تحلی خود را تقویت کنید.زیرا حل این گونه معماها به تمرین نیاز دارد تا دقت و سرعت عمل هوش تان بالا برود.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارو هم ببینید :

آزمون شناخت مادر بی فکرتر: کدامیک از دو مادر تصویر بی فکر و حواس پرت است!؟

آزمون شناسایی زندانی در شرف آزادی؛آیا میتوانید بگویید کدامیک از این دو زندانی زن، بزودی از زندان آزاد می شود!؟

سوال هوش ریاضی؛ باهوش ها به این سوال ریاضی پاسخ بدهند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا