سرگرمیتست شخصیت

تست شخصیت کیمیاگر: ویژگی های خوب درونی ات چیست؟ یکی رو انتخاب کن تا بهت بگم!

تست شخصیت کیمیاگر: در این تست جذاب یکی از علامت های کیمیاگری را انتخاب کنید تا جناب کیمیاگر اسراری شگرف از ویژگی های خوب درونی تان را فاش کند!

امروز هم با تست تشخصیت کیمیاگر که بسیار جذاب و شکفت انکیز است با شما همراه هستیم، تست های شخصیت جنبه های جالبی از شخصیت شما را نشان می دهد که ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه می گیرد!

این تست ویژگی های درونی ناب شما را کشف می کند. مطابق علم کیمیاگری هر انسانی دارای یک فلز ارزشمند درون خود است که به او قدرت و ویژگی های شخصیتی خاصی می بخشد.

شاید برایتان جالب باشد: تست هوش جمع اعداد: حتی شاگرد زرنگ ها اشتباه جواب میدن!

تست شخصیت کیمیاگر

برای شناخت فلز خود کافی ست به این نمادها نگاه کنید و آن نمادی که از همه برایتان جذاب تر است انتخاب نمایید.

اینم ببین: اگه در کمتر از 5 ثانیه معادله ریاضی را اصلاح کنی، ضریب هوشی ات خیلی بالاست!

تصویر تست شخصیت کیمیاگر

تست شخصیت کیمیاگر

اینم قشنگه: تست بینایی مرغ عشق: آیا چشمان عقابی دارید؟ 3 تفاوت موجود در تصویر را زیر 6 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

اینم جالبه: آزمون شناسایی مادر نوزاد داخل کلاس؛ می توانید بگویید، مادر نوزاد چه کسی می باشد!؟

نتایج تست شخصیت کیمیاگر

خب حال که نماد خود را انتخاب کرده اید دعوتتان می کنیم که نتیجه انتخاب تان را در یر بخوانید و از تشخیص شخصیت تان توسط کیمیاگر شگفت زده شوید:

اینم ببین: تست بهترین ویژگی شخصیتی؛آنچه ابتدا در تصویر می بینید، بهترین ویژگی شخصیتی شما را نشان می دهد!

تصویر شماره 1 در تست شخصیت کیمیاگر

نقره: روحیه – سلامتی

تست شخصیت کیمیاگر: این تصویر به معنای این است که الهه، عنوان شما را می‌پرسد. نقره نشان دهنده ماه است، بیانگر هیجان و ذکاوت بصری است. این پیام برای بسیاری از ک÷سانی که تصویر نقره را انتخاب کرده‌اند، توجه و تصور در غریزه شما است که چگونه الهه به شما اعتماد می‌کند و این قدرت شما است.

نقره نشان دهنده جذابیت و انرژی یک دختر است. این نماد به شما کمک می‌کند تا نسبت به بقیه افراد، خاص به نظر برسید و حتی شما را در نگاه همه به یک الهه تبدیل می‌کند. با این حال، به بهزیستی خود (هریک از نظر جسمی و روانی) توجه کنید. مسائل خانگی، ناامیدی یا بیماری باعث می‌شود در سنین پایین تمرکز خود را بر روی درمان بگذارید. در نتیجه اینکه یک الهه شفابخش و پرورش‌دهنده همه ما است، ممکن است همین الهه پاسخگوی آسیب‌های درمانی خود و افراد اطراف باشد.

توصیه شخصیتی برای شما: بهتر است راه‌های بهبود یافتن را به ویژه برای خودتان کشف کنید.

این جالبه: آزمون شناسایی آتش نشان حقیقی؛اگر نکته سنجی، آتش نشان واقعی را در 8 ثانیه پیدا کن!

تصویر شماره ۲

سرب: راه جادوگر – تغییرات

تست شخصیت کیمیاگر: اگر تصویر ۲ را انتخاب کرده‌اید، ممکن است بخواهید روی تغییر شکل و بازآفرینی تمرکز کنید. این تصویر نشان دهنده مسیر بدشانسی است، مسیری که ساده نیست و تصمیم‌گیری در این مسیر سخت‌ترین کار است چراکه تغییر یک جریان، تلاش بسیار زیادی می‌خواهد، اما پس از غلبه بر مشکلات، باید با دانش خود در مسیر قدم بردارید.

شما به دلیل جوانتر بودن، درد و ضرر زیادی داشته‌اید. به نظر نمی‌رسد که همه در زندگی با شما صادق باشند. سرب با زحل، سیاره ساحره‌ها ارتباط دارد. جادوگر از طریق محدودیت‌ها و استقامت، ارزش واقعی زندگی را پیدا می‌کند.

توصیه شخصیتی برای شما: تحول فقط زمانی اتفاق می‌افتد که شما راه حل ناامیدی و درد را بدانید. وقتی مسائل واضح است، شما باید یک نگاه سازنده به زندگی داشته باشید. در این سطح، تمام قطعات زندگی برای شما عالی است.

این هم جالبه: در آزمون شناسایی مادر بی خیال، بگوئید که کدامیک مادر خوبی نمی باشند!؟

تصویر شماره ۳

قلع: راه اهریمنی‌ها – تجربه

تست شخصیت کیمیاگر: اگر شما این تصویر را انتخاب کرده‌اید، یعنی برای خودتان یک تخصص انتخاب کرده‌اید. این دنباله راه ژوپیتر (زئوس)، پادشاه خدایان است. زئوس ما را تشویق می‌کند تا از طریق مهارت زندگی مورد آموزش قرار بگیریم.

زئوس خدایی است که تعلیم و ذهن را اداره می‌کند. بنابراین، این نماد به شما می‌گوید که موفقیت‌ها و سرمایه‌ای که کسب کرده‌اید از تجربیات زندگی شخصی شما حاصل می‌شود.

شما آرزو‌هایی داشتید، اما برای رسیدن به آرزو‌های خود به آموزش نیاز و ضرورت دارید. شما آرزوی یک کتابخانه بزرگ را دارید. مکانی که احتمالاٌ می‌توانید از جستجوی آن و دسترسی به داده‌های جهان لذت ببرید و این مسیر حکیمان، کاوشگران و دانشجویان است.

توصیه شخصیتی برای شما: به هیچ وجه نیاز خود را نادیده نگیرید.

این تست شخصیت هم قشنگه: تست تصویری اسرار ناخودآگاه؛اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

تصویر شماره ۴

جیوه: راه کیمیاگر – جهانگردی

این تصویر، مرموزترین مسیر در نظر گرفته شده است. این راهی است که از عطارد می‌گذرد، فردی که روح هر یک از فرشتگان و شر را حمل می‌کند. شما کشف می‌کنید و به شما یاد داده می‌شود که این هیجان زندگی، از زمان جوانی همراه شما است. شما تحت تأثیر چیزی که دیده‌اید و آنچه می‌شنوید یا تخصصی که دارید قرار می گیرید و به هیچ وجه در جستجوی واقعیت متوقف نمی شوید.

این راهی است که در آن سفر، اساساً بهترین روش است. از آنجا که حوصله فرد خاصی را ندارید، ممکن است به طور مرتب تغییر کرده و تغییر وضعیت دهید تا بهبود پیدا کنید.

اینم ببین: آزمون شناسایی قاتل؛ به نظرتان قاتل در تصویر چه کسی می باشد!؟

تصویر شماره ۵ در تست شخصیت کیمیاگر

آهن: راه قهرمانی – استقامت

اگر این تصویر را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که آهن، بهترین رویکرد را در میان عناصر دارد. مسیر آهن مسیری است که برکت و خطای زیادی را به همراه دارد و همانطور که مشخص شده، آهن فلز مریخ است. بنابراین، مسیر دنباله پیشرفت، نبرد، نیاز و جاه‌طلبی است.

ممکن است از کودکی تحت فشار قرار بگیرید تا در زندگی باقی بمانید. شما از طریق از دست دادن، درد، تحمل و بهبود زخم، آموزش می‌بینید. بنابراین، برای داشتن یک زندگی ایده‌آل ممکن است بخواهید از روح و روان زمین مراقبت کنید.

 

تصویر شماره ۶

طلا: راه خدایان – ثروت

تست شخصیت کیمیاگر: اگر تصویر شماره ۶ توجه شما را جلب کرده، بدانید و آگاه باشید که راه درست را انتخاب کرده‌اید. مسیر طلایی، دنباله‌رو مسیر خدای خورشید است. صفات کلی این گروه مردسالاری، کمال، شکوه و سلطنت است. این راهی است که پادشاهان و خدایان در آن قدم گذاشته‌اند. بنابراین، یک مسیر مستقیم برای همه افراد نیست.

در صورتی که این مسیر را انتخاب کرده باشید، باید برای داشتن یک زندگی ایده‌آل، سعی در رفع مشکلات و سختی‌های زندگی داشته باشید. افرادی که این مسیر را انتخاب می‌کنند، معمولا به دلیل قضاوت شدید، شرایط خودتخریبی را تجربه می‌کنند.

شاید بپسندید: تست شخصیت ماهی گیر: در نگاه اول چی دیدی تا بگم چه خصوصیات و اخلاقیاتی داری!

تصویر شماره ۷

مس: راه نفوذ – جذب

تست شخصیت کیمیاگر: این مسیر مربوط به بیان زیبا، جوان، هنرمندانه و خلاقانه است. مس یک فلز است که در اکثر واکنش‌ها، از همان ابتدا جادو به پا می‌کند و در نتیجه، برای ابراز احساسات و عشق، علاوه بر شکوه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مسیر از دیگر مسیر‌ها شیرین‌تر است و این به ما می‌آموزد که زندگی فقط دارای انرژی، سلطه و نفرت نیست بلکه علاوه بر آن، عشق و عاشقی نیز دارد که از طریق آن، ارزش‌های زندگی را پایدار می‌کنیم. این ویژگی می‌گوید شما می‌توانید تمام آنچه را که واقعاً می‌خواهید، تغییر دهید، به شرطی که شوق و ذوق خود را همیشه حفظ کنید.

 

امیدواریم از تست شخصیت دسته گل رضایت داشته باشید و توانسته باشیم با این تست تا حدودی شخصیت کلی را بیان کنیم. هرچند که باید گفت تست شخصیت مجموعه ای از پارامترهای مختلف باید در کنار هم قرار داده شود و هیچوقت این تست ها به صورت 100 درصد شخصیت شما را نشان نمی دهد و ممکن است بخشی یا قسمتی از شخصیت تان را نشان دهد.

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

شخصیت چیست؟

شخصیت مجموعه ای از نگرش ها و رفتارهایی است که هر فردی به گونه ای متفاوت از خود بروز می دهد. به اندازه افراد در زندگی شخصیت های مختلف وجود دارد. هیچ کس از نظر شخصیتی شبیه هم نیست. همانطور که اثر انگشت هر فرد متفاوت است، شخصیت ها نیز متفاوت هستند. بسط های فرعی زیادی در شخصیت وجود دارد. هیچ تعریف واحدی وجود ندارد. اما ساختاری است که انسان را به عنوان یک موجود مشخص می کند.

عوامل موثر بر رشد شخصیت کدامند؟

1- عوامل ارثی: مطالعاتی که برای تعیین نقش ویژگی های شخصیتی در شکل گیری انجام شده است، زمینه ای را به نام ژنتیک رفتاری آشکار کرده است. این رشته مطالعاتی سعی دارد مشخص کند که ویژگی های شخصیتی تا چه حد می تواند ارثی باشد. به عبارت دیگر، سعی می کند کشف کند که چه مقدار از ویژگی های شخصیتی ما توسط انتقال ژنتیکی از اجداد ما تعیین می شود.

2- عوامل محیطی: شامل کلیه عوامل غیر ژنتیکی مؤثر بر رفتار می شود. اینها؛ تجارب یادگیری، ویژگی های خانواده و خانواده و ویژگی های فرهنگی که در آن زندگی می کنند.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی دختر میان پسرها؛اگه باهوشی بگو کدام کودک یک پسر نیست!؟

تست شخصیت حیوان درون: حیوان مورد علاقه شما از شخصیت باطنی شما پرده برمی دارد!

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن گربه،8 درصد افراد قادر به شناسایی گربه در عرض 10 ثانیه هستند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 1 =

دکمه بازگشت به بالا