سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک؛ به پلیس در شناسایی قاتل مردی که در پارک به قتل رسیده است،کمک کنید!

آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک؛دراین چالش تصویری ، شما توانایی خود را در حل پرونده ها به سبک یک کارآگاه FBI آزمایش خواهید کرد، زیرا یک قتل در یک پارک انجام شده است. در تصویر آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک ، یک زن و فرزندش بر روی نیمکت نشسته اند و کودک با رنگ گواش قرمز مشغول نقاشی کشیدن است. کنار زن بر روی نیمکت یک مرد که گویا مرده است، نیز حضور دارد. در سمت چپ تصویر نیز زنی دیگر حضور دارد. پلیس دو زن را مورد بازجویی قرار داد. هر کدام از زنان یکدیگر را متهم به قتل مرد بیچاره می کردند.اما در نهایت پلیس متوجه قاتل شد.

آیا شما میتوانید بگویید پلیس چگونه متوجه شده است چه کسی مرد را به قتل رسانده است؟

وظیفه شما این است که اکنون باید سعی کنید فردی را که مرد بیچاره را به قتل رسانده است، در مدت زمان 10 ثانیه شناسایی کنید، تنها در این صورت می توانید ثابت کنید که یک نابغه هستید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

حتما امتحان کنید: شخصیت شناسی تصویری حیوانات قدرتمند: ابتدا تصویر شیر را دیدید یا ببر؟

خیلی جالبه: آزمون شناسایی مادر کودک فراموشکار؛کدامیک از این دو زن مادر دخترک است، چرا؟

تصویر آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک

آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک

معمای تصویری امروز از آن دسته معماهایی است که قطعا برای تحلیل و حل آن باید به خوبی از سلول های خاکستری مغز و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید.

پازل های تصویری یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین پست ها و مطالب در اینترنت است، به خصوص تصاویر پیچیده تر. بنابراین، ما چالشی را به شما ارائه خواهیم کرد که کمتر کسی توانسته است در زمان مشخص شده بر آن غلبه کند.

اگر هنوز نتوانستید که این معمای تصویری را حل کنید و به زمان بیشتری برای بررسی جزئیات تصویر دارید، می توانید به تصویر بالا مراجعه کرده و بیشتر تصویر را بررسی کنید.

از دست نده: تست شخصیت شناسی تصویری طوطی قرمز چه دیدید، تا بگوئیم چه جور آدمی هستید!؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید:

اینم ببین:تست قدرت بینایی شش حیوان ،افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک

ما پاسخ را در تصویر علامتگذاری کرده ایم ، قاتل مرد، زن سمت چپی می باشد در واقع  وی یک مرد می باشد که برای اینکه شناسایی نشود کلاه گیس زنانه استفاده کرده و خود را به شکل زنان درآورده است و پلیس طبیعتا متوجه این ماجرا شده است.

خیلی جالبه ببین: سوال هوش ریاضی چالشی؛اگر فکر می‌کنی ریاضی‌ات خوبه،این سوال هوش ریاضی را در 10 ثانیه حل کن!

پاسخ آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل مرد در پارک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اینارم ببین:

 آزمون شناسایی احمق ترین آدم؛کدوم فرد به نظرتون احمق ترین فرد در تصویر است!؟

آزمون شناخت بچه دزد: بچه دزد را پیدا کنید و کودک را از یک حادثه خطرناک نجات دهید!

آزمون شناسایی بیگانه در مترو؛ اگر مدعی تیزبینی هستی در 7 ثانیه آدم فضایی تصویر را پیدا کن!

آزمون دقت ذهن با موش: موش پنهان شده در میان قارچ‌ها را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا