سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی قاتل در جنگل؛به نظر شما کدوم فرد مرد مقتول را در جنگل کشته است؟

آزمون شناسایی قاتل در جنگل؛ تام به همراه دوستش کریس روز یکشنبه برای گردش به بیرون شهر میره و قبل از اون برادرش دن را از این موضوع باخبر میکنه،شنبه هفته بعد پلیس جسد تام را در جنگل پیدا می کنه،دن میگه در تمام طول هفته مشغول به کار بوده،از طرفی پلیس کریس را سسرگردان در اتوبانی نزدیک جنگل پیدا میکنه و اینگونه ماجرا رو شرح میده که در جنگل از تام جدا شده و گم گشته و وسایلش را از دست داده است و تازه مسیر بازگشت به شهر را پیدا کرده است.

پلیس بعد از شنیدن این حرفها کریس را به عنوان قاتل تام شناسایی کرده و وی را بازداشت می کند،به نظر شما پلیس از کجا فهمیده است که کریس قاتل است؟

یادتان نرود که ببینید: هوش خودتو با تست هوش خطوط متقاطع به چالش بکش؛ در آخرین خط متقاطع چه عددی باید قرار گیرد؟

شما دوستان عزیز برای حل کردن آزمون شناسایی قاتل در جنگل درای محدودیت زمانی می باشید و نهایتا 12 ثانیه فرصت دارید تا بفهمید پلیس از کجا فهمیده است که کریس قاتل دوستش تام می باشد،یادتان باشد به جزییات داستان توجه کنید؟

شاید بپسندید: تست هوش کمک به گربه؛آیا میتونی گربه رو وارد مارپیچ دایره ای کنی و به داخل ببری؟

تصویر آزمون شناسایی قاتل در جنگل

آزمون شناسایی قاتل در جنگل

شایدخوشتان بیاید: معمای مبارزه با حیوانات عجیب؛مبارزه با کدوم حیوان بی خطره و از اون جون سالم به در میبری؟

چالش تصویری بالا واقعا ساده به نظر می رسد، درست است؟ مانند چیزی که در دوران کودکی در دبستان داشته اید. اما به خاطر داشته باشید که ذهن ما بدلیل بی توجهی به بدیهیات، نمی تواند به راحتی پاسخ را تشخیص دهد.

امروز ما یک پازل تصویری عالی داریم که قطعاً مغز شما را به شدت به چالش خواهد کشید. برای انجام این چالش، باید گوشی خود را بیرون بیاورید و تایمر را بر روی 12 ثانیه تنظیم کنید و ببینید آیا می توانید بگویید پلیس چگونه فهمید که کریس دوست خود را به قتل رسانیده است.

پازل ها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نباشد.دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی از سمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است.

این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. درست مانند ماهیچه های موجود در بدن، اگر از مغز نیز استفاده نکنید، آن را از دست می دهید.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در جنگل

جواب بسیار ساده می باشد چون بعد از یک هفته سرگردانی در جنگل چطور صورت کریس اصلاح شده و مرتب می باشد در حالی که هیچ گونه وسیله ای در اختیارش نبوده است.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در جنگل

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی قاتل در جنگل جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی قاتل در جنگل استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناخت خانواده بی پول؛اگه باهوش باشی میتونی در 8 ثانیه خانواده فقیر رو تشخیص بدی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا