سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناسایی دانش آموز خاطی؛فقط یک ذهن خلاق میتواند دانش آموز خاطی در این تصویر را شناسایی کند.

آزمون شناسایی دانش آموز خاطی؛به تصویر آزمون شناسایی دانش آموز خاطی نگاه کنید. معلم یکی از کلاسهای یک مدرسه از مدیر مدرسه خواسته است به کلاس بیاید. دو دانش آموز متهم هستند که لباس خانم معلم را کثیف کرده اند. اما دقیقا مشخص نیست که کدامیک از این دو دانش آموز این کار را انجام داده اند. مدیر مدرسه با دقت اظهارات هر دانش آموز را شنید و در نهایت با بررسی برخی از شواهد فهمید که کدام دانش آموز مسئول کثیف کردن لباش خانم معلم است!

آیا شما هم میتوانید با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر دانش آموز خاطی را شناسایی کنید؟

اینم ببین: آزمون شناسایی خانواده واقعی؛اگه گفتی کدوم خانواده واقعی می باشند!؟

اگر آماده هستید شما نیز هوش خود را امتحان کنید و با دقت تصویر را بررسی کنید. فقط یادتان باشد شما زمان زیادی برای شناسایی این دانش آموز خاطی ندارید،زمان شما برای حل کردن این معمای تصویری 10 ثانیه می باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی نقاش نمایشگاه: کدام یکی نقاش این آثار هنری است؟! در 3 ثانیه بگو

تصویر آزمون شناسایی دانش آموز خاطی

آزمون شناسایی دانش آموز خاطی

آزمون شناسایی دانش آموز خاطی چالش برانگیز و نسبتاً گیج کننده است. در ابتدا بسیار ساده به نظر می رسد. اما اگر خوب دقت نکنید و از تمام مهارت های شناختی و منطق و هوش خود استفاده نکنید قطعاً دچار اشتباه خواهید شد. پس تلاش کنید با دقت تمام زوایای این معمای تصویری را بررسی کنید. ذهن خلاق شما قطعاً خواهد توانست این سوال تصویری را در کمتر از 10 ثانیه حل کند.

سپری کردن اوقات فراغت با سوالات و معماهایی که جذاب هستند، همیشه جالب است. بیشتر مردم مشغول کردن خود با سوالات هوش را دوست دارند. این علاقه به دو جهت قابل بررسی است. از یک جهت معماها و سوالات هوش، ذهن را آزاد کرده و آن را قوی تر می کند و از طرف دیگر یک سرگرمی مفید برای پر کردن اوقات فراغت است.

احتمالا شما دوست عزیز توانسته اید که دانش آموز خاطی را تشخیص دهید. اما اگر نتوانستید و منتظر یک فرصت دیگر هستید بهتر به بالا برگشته و با دقت بیشتری تصویر را نگاه کنید.

این تستم قشنگه: آزمون شناسایی آدم ربای واقعی؛ کدامیک از افراد موجود در تصویر قصد دارد کودک را بدزدد!؟

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی دزد غذا؛ میتوانید بگویید چه کسی غذای همکار خود را خورده است؟

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

اینم ببین: آزمون تمرکز شناسایی با حیوان متفاوت،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌ تونید؟!

پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز خاطی

ممکن است بسیاری از افراد بلافاصله پسری که لباسش کثیف و رنگی است را خاطی و متهم معرفی کنند. اما خوب دقت کنید! دست چپ این دانش آموز تمیز است. او دست راستش را به سمت موهای خود برده است. برخی معتقدند که او دست رنگی خود را پنهان کرده است. اما واقعا اینگونه نیست. او اگر دست راستش رنگی بود، باید قسمتی از پیشانی یا مویش رنگی می شد. همچنین اگر او رنگ را با لباسش تمیز کرده، باید قسمت چپ لباس او رنگی می شد. چون به صورت ناخودآگاه دست کثیف(دست راست) به طرف مقابل بدن کشیده شده و آن قسمت را کثیف می کرد. پاک کردن دست این گونه راحت تر است.

به نظر می رسد دانش آموزی که دستانش را با دستمال پاک می کند، این کار را کرده است. گاهی اوقات ما چون چیزی را در مقابل چشمان خود و بدیهی می دانیم، نمی توانیم آن را بپذیریم. شنیده اید که گاهی می گویند امن ترین جا پرخطر ترین جاست! این کودک نیز بسیار با اعتماد به نفس و آرام در جلو چشمان مدیر و معلم، دستان خود را با دستمال به آرامی پاک می کند و با این ترفند قصد فریب مدیر را داشت. اما ناموفق بود.

اینم قشنگه: تست هوش ساخت مربع برای بچه مهندس ها، فقط مهندسان آینده میتونن اینو حل کنن!

پاسخ آزمون شناسایی دانش آموز خاطی

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناسایی دانش آموز خاطی جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناسایی دانش آموز خاطی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

فرآیند تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی قاتل واقعی؛ کدوم فرد یک قاتل می باشد،دلیلتان چیست؟

 تست شخصیت شناسی شعله آتش: آیا شما فردی صادق هستید یا دروغگو؟!

 آزمون شناسایی زن در شرف ازدواج؛کدام زن زندانی ماریا است و به زودی ازدواج میکند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا