سرگرمیمعمای تصویری

آزمون شناخت زوج خون آشام؛اگه خودتو خوره فیلمای خون آشامی میدونی بیا این معما رو جواب بده

آزمون شناخت زوج خون آشام؛ در تصویر آزمون شناخت زوج خون آشام ما دو تصویر متفاوت از دو زوج جوان را مشاهده میکنیم که با یکدیگر عکس یادگاری انداخته اند و همه با دیدن آنها غبطه میخورند،یکی از این دو زوج جوان انسان نمی باشند و در واقع یک زوج خون آشام را تشکیل می دهند.

آیا شما با توجه به تصویر و نشانه هایی که در تصویر معما وجود دارد میتوانید زوج خون آشام را پیدا کنید؟برای پاسخ خود شما باید دلیلی منطقی و قابل قبول ارائه دهید.

این هم جالبه: آزمون شناسایی نوزاد گنگستر: اگر تیزی بگو کدوم یکی نوزاد گنگستر شهر است؟!

شما برای پاسخ دادن به آزمون شناخت زوج خون آشام دارای محدودیت زمانی بوده و تنها 10 ثانیه فرصت دارید تا زوج خون آشام را تشخیص دهید،فقط کافی است که با دقت به تصویر معماای تصویری ما نگاه کنید.

 

تصویر آزمون شناخت زوج خون آشام

 

آزمون شناخت زوج خون آشام

این معمای تصویری بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز می باشد. شما باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. همین مسئله باعث می شود که شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید وسلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

به باور پژوهشگران حوزه سلامت، انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند.

همانطور که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع می تواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند.این چالش ساده به نظر می رسد، اما کمی پیچیده است،زیرا کمی دقت لازم است و کسی که جزیی نگر نباشد نمیتواند این معمای تصویری را حل کند و به جواب نهایی برسد.

فراموش نکنید که:

شما می توانید هر روز جدیدترین چالش های سرگرمی را در اهل فان دنبال کنید.

پاسخ آزمون شناخت زوج خون آشام

احتمالا همه شما فهمیده اید که زوج سمت راستی خون آشام می باشند،اگر به انعکاس این زوج در آینه نگاه کنید متوجه می شوید که برعکس افتاده است و از آن مهم تر قطرات خونی بر روی دسته گل زن دیده می شود که احتمالا به تازگی از قربانی نگون بخت خود تغذیه کرده و قطرات خون بر دسته گل پاشیده شده است.

پاسخ آزمون شناخت زوج خون آشام

ایا توانستید در یک نگاه و به راحتی به آزمون شناخت زوج خون آشام جواب دهید؟آیا شما هم میتوانید دلایل دیگری برای حل کردن این آزمون بیابید؟منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

امیدوارم از آزمون شناخت زوج خون آشام استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در سایت اینترنتی اهل فان مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه اجتماعی فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

اینارم ببین:

آزمون شناسایی نیازمند ثروتمند؛خیلی تیزبینی اگه فرد ثروتمند رو بین نیازمندا گیر بیاری

فقط یه فرد تیزبین میتونه در آزمون شناخت زامبی تقلبی انسان موجود در تصویر رو پیدا کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا