سرگرمیمعمای تصویری

اگر خیلی باهوشی این چالش تصویری رو از دست نده!

آزمون شناخت بیمار تقلبی: اگر باهوش هستی و ادعای تیزبینی داری باید بتونی کسی که بیمار نیست رو پیدا کنی! بجنب عجله کن، وقت زیادی نداری باید سرعت عمل بالایی داشته باشی.

در هوش تصویری امروز سه بیمار را روی تخت بیمارستان مشاهده می کنید. اما یکی از آن ها در حال تمارض است. شما باید او را پیدا کنید.

آزمون شناخت بیمار تقلبی این روزها بسیار ترند شده و 99 درصد کاربران موفق به یافتن پاسخ مناسب نشده اند. آیا شما می توانید آن را حل کنید؟

این تستم خیلی خفنه: فقط یک چشم کنجکاو می تواند 6 اشتباه را پیدا کند!

تصویر آزمون شناخت بیمار تقلبی
آزمون شناخت بیمار تقلبی

خب، آیا توانستید پاسخ آزمون شناخت بیمار تقلبی را پیدا کنید؟ این تست بینایی بر خلاف سادگی بسیاری از کاربران را گیج کرده است. شما بایستی در حل مسئله توانایی بالایی داشته باشید وگرنه در حل تست هوش دچار مشکل خواهید شد. یادتان نرود که شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید. بنابراین مدیریت زمان علاوه بر پاسخ درست معیار سنجش هوش شماست.

تمام تلاش ما در مجله سرگرمی اهل فان شکوفایی خلاقیت ذهنی کاربران است. آیا شما جز افراد با آی کیو بالا هستید؟

خیلی جالبه: تست هوش شمش طلا را فقط نابغه ها می فهمند!

برای دیدن پاسخ آزمون شناخت بیمار تقلبی به پایین صفحه بروید:

.

این تست خیلی جالبه: اگر زرنگی زود تشخیص بده کی همسر مرد هست؟؟!

.

.

اینم ببینید: فقط باهوش ترین افراد سریعا می فهمن: کدوم 3تا بچه داره؟؟

اگه باهوشی اینم ببین: اگه میگن ریاضیت خوبه تست هوش کبریت و می تونی حل کنی؟!

.

.

پاسخ آزمون شناخت بیمار تقلبی

پاسخ آزمون شناخت بیمار تقلبی

جالب است ببینید: تست هوش زن پولدار: کدامیک وضع مالی خوبی دارد؟!

چالش های تصویری چیست؟

یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

چگونه به وجود آمدند؟

چالش های تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آن ها در شبکه های اجتماعی به دلیل همه گیری کوید -19 محبوبیت پیدا کردند.

معمای تصویری معمولا در حوزه روانشناسی بالینی استفاده می شود. این آزمون‌ها ابزارهایی هستند که امکان ارزیابی ویژگی‌های روان‌شناختی و رفتاری یک فرد خاص را با هدف شناسایی روش‌های معمول واکنش به شرایط خاص فراهم می‌کنند.

تست هوش و تاثیر آن بر مغز

بازی ها فکری و تست ها که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

لینک های مرتبط:

آیا می توانید تست بینایی کلاه پنهان پیرمرد را سریع پیدا کنید؟!

عجیب ترین اختراعات پزشکی که دلهره آور بودند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا